همانطور که می دانید عماد تهویه در زمینه تولید و فروش کانال گالوانیزه با بهترین کیفیت بسیار شناخته شده است.

این مجموعه پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این مرکز تولید و فروش کانال گالوانیزه حتما از نمونه پروژه های انجام شده این شرکت دیدن کنید.

کانال گالوانیزه

داکت و کانال گالوانیزه خط کاملی از کانال های استاندارد ساخت صنعتی، از جمله کانال های گالوانیزه، کانال های استنلس استیل و فولاد کربن را فراهم می کند.

به منظور تأمین نیاز های متنوع مشتریان خود، ما طیف وسیعی از گزینه ها را فراتر از کانال های ضد زنگ ارائه می دهیم. به عنوان مثال، ما محصولات را در اندازه های مختلف ارائه می دهیم.

علاوه بر ارائه تمام این گزینه ها، ما اطمینان می دهیم که هر اجزا مورد نیاز خود را از ما دریافت می کنید. ما طیف کاملی از محصولات استاندارد و طراحی ویژه را ارائه می دهیم. ما همچنین می توانیم انواع روش های اتصال، از جمله فلنج، انتهای خام، لوله اتصال گیره، و کانال های لب نورد (گیره با هم) را برای شما فراهم کنیم.

بیشتر کانال های تولیدی با فلز گالوانیزه، گالوانیزه گرم (dip galvanized) است، روشی از پوشش فولاد با لایه روی نازک. این فولاد از یک حمام مذاب روی در دمای حدود 860 درجه فارنهایت (460 درجه سانتیگراد) عبور می کند. روی خالص هنگامی که در معرض اتمسفر قرار می گیرد، با اکسیژن واکنش داده و اکسید روی ایجاد می کند و در نتیجه با دی اکسید کربن واکنش می دهد و کربنات روی ایجاد می کند، ماده ای خاکستری مات و نسبتاً بادوام که در بسیاری از شرایط باعث خوردگی بیشتر می شود و از فولاد زیر در برابر عناصر محافظت می کند.

تولید و فروش کانال گالوانیزه

فرآیند گالوانیزه کردن منجر به پیوند متالورژی بین روی و فولاد با مجموعه ای از آلیاژهای روی آهن متمایز می شود و ماده ای متنوع و مقرون به صرفه برای ساخت کانال ها ایجاد می شود. فولاد پوشش داده شده حاصل می تواند تقریباً به همان روشی که بدون روکش استفاده می شود. فولاد گالوانیزه برای کاربرد های با دمای بالا معمولاً تا 392 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) مناسب است.

برای استفاده از خدمات بهترین مرکز تولید و فروش کانال گالوانیزه با کارشناسان ما با شماره 07644473093 در تماس باشید.

عماد تهویه سازان کیش تولید کننده انواع کانالهای انتقال هوا و ملزومات کانال

تولید و فروش کانال گالوانیزه

چندین روش برای گرم کردن ، خنک کردن و تهویه وجود دارد ، اما احتمالاً محبوب ترین روش در آمریکای شمالی forced air است. کوره مرکزی ، واحد تهویه مطبوع یا پمپ حرارتی با شبکه ای از تهویه به بقیه ساختمان متصل می شود.

از دریچه ها می توان برای سه هدف اصلی استفاده کرد ، برای تأمین هوای مطبوع ، بازگشت هوا به واحدهای تهویه مطبوع و خروج هوایی که باید از خانه خارج شود زیرا حاوی دود ، دود یا رطوبت است.

سیستم تهویه گرمایش/سرمایش می تواند شامل مجرای گرد ، بیضی شکل یا مستطیل شکل باشد که معمولاً از پلنوم های بزرگ که مستقیماً به واحد HVAC متصل می شوند منشعب می شود. اینها می توانند از ورق فلزی یا از پوشش فضای بین تیرچه ها ساخته شوند.

یک دمنده هوا را از سیستم HVAC به پلنوم تامین می کند و هوای برگشتی از کانال برگشت به پلنوم برگشت جمع آوری شده و معمولاً از طریق یک فیلتر به داخل واحد HVAC کشیده می شود.

مواد سازنده کانال گالوانیزه

کانال می تواند از مواد مختلف ساخته شده و انعطاف پذیر یا سفت باشد.

کانال انعطاف پذیر (که فلکس نیز نامیده می شود) از لوله های پلاستیکی گرد و تقویت شده ساخته می شود و اغلب با یک لایه عایق و یک پوشش محافظ پوشانده شده است. نصب این آسان است اما برای پیچ های تنگ مناسب نیست.

کانال فلزی معمولاً برای جلوگیری از زنگ زدگی گالوانیزه می شود و می تواند گرد یا مستطیل باشد. محکم و بادوام است اما به راحتی برش داده می شود و در پیچ های محکم ساخته می شود.

داکت بورد سیستمی است که از پانل های فایبر گلاس استفاده می کند که به راحتی بریده می شوند. آنها نسبت به سایر انواع کانال از نظر مصرف انرژی بیشتر هستند و همچنین سر و صدای کمتری منتقل می کنند.

اغلب ، ترکیبی از کانال انعطاف پذیر و سفت با فلز برای کانال اصلی و فلکس که به خروجی های جداگانه راه می یابد ، استفاده می شود.

برای افزایش راندمان انرژی می توان کانال های فلزی موجود را عایق بندی کرد. این همچنین می تواند تراکم را کاهش دهد که می تواند منجر به ایجاد کپک شود که اگر در خانه دمیده شود ، می تواند مشکلات سلامتی ایجاد کند. متداول ترین روش این است که فایبر گلاس را در اطراف مجرا بپیچید اما از اسپری فوم نیز می توان استفاده کرد.

پیکربندی سیستم کانال

اندازه لوله ها بر میزان جریان هوا و سرعت آن تأثیر می گذارد و در نحوه عملکرد خوب سیستم HVAC بسیار مهم است. مجرای مستطیلی می تواند در اندازه های مختلف از 3 “x 7” تا 35 “x 40” وجود داشته باشد. و مجرای گرد می تواند در قطر 4 تا 41 اینچ باشد. رگلاژهای حرارتی و توری های برگشتی نیز بسته به دهانه در اندازه های مختلف موجود هستند و می توانند از فلز ، چوب یا پلاستیک ساخته شوند.

محاسبات مورد نیاز برای تعیین اندازه مطلوب مجرا پیچیده است و چندین ماشین حساب و جدول آنلاین برای انجام این کار وجود دارد.

در مورد اندازه لوله ها باید به آن فکر کنید. اساساً اندازه مجاری بستگی به فاصله خروجی از واحد HVAC ، خروجی واحد HVAC و میزان مساحت مورد نیاز دارد.

در مورد هوای خروجی ، مجاری به طور معمول گرد هستند و قطر مطلوب بر اساس جریان هوای پنکه ای است که به آن متصل شده اند. با هودهای برد ، حداقل قطر 4 اینچ برای طرفداران با درجه CFM (فوت مکعب در دقیقه) کمتر از 400 کار می کند. برای رتبه های بالاتر ، اندازه ها می توانند تا قطر 12 اینچ برسند. در مورد خشک کن لباس ها باید از مجرای فلزی مخصوص و انعطاف پذیر استفاده شود تا از احتمال آتش سوزی ناشی از تجمع پرز جلوگیری شود.

  • تولید و فروش کانال گالوانیزه – آلومینیوم و استيل
  • برش و خم ورق های فلزی
  • جوش co2
  • جوش آرگون
  • نورد ورق و پروفیل
  • قالب های پرس هیدرولیک

برای تولید و فروش کانال گالوانیزه با کارشناسان ما با شماره ۰۷۶۴۴۴۷۳۰۹۳ تماس بگیرید.

    خانهدرباره مافروشگاهتماس با ما
    0764473093